Subject: RE: Ajutise piirangu- või ohuala kehtestamise taotlus
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Villu Ilves'" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 10:17:06 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on kehtestatud ajutine
piiranguala EER2570UAS ja välja antud järgmine NOTAM:

A1065/25
(A1065/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/006/5805N02442E002 A)EETT
B)2504010700 C)2504031100 D)01 03 0700-1100 E)TEMPO RESTRICTED AREA
EER2570UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 1KM RADIUS
CENTRED ON 580506N 0244205E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE
OBTAINED FROM TEL +372 5249574. F)SFC G)400FT AGL)

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: Villu Ilves <[email-masked]>
Sent: Friday, March 21, 2025 2:59 PM
To: TRANSPORDIAMET <[email-masked]>
Subject: Ajutise piirangu- või ohuala kehtestamise taotlus

Tere

Edastan, Teile Ajutise piirangu- või ohuala kehtestamise taotluse

Vajalikud failid manuses.

Parimat

Villu Ilves

Päästetöö büroo

peaspetsialist

mob: +372 524 9574

tel: +372 444 7847

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

A. H. Tammsaare pst 61 | 80042 Pärnu

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.